Assalamualaikum,,haveanicedaywithleavetheresttoAllah =)

Friday, 30 March 2012

bole ke...??




Boleh x wat studi grup dengn kwan bkn sjenis??

tpi bkn due org je..bertige?bole x??


boleh x mcg pasal pelajaran dgn kwan yg bkn


kaum sejenis??
means..kalo kite pompuan kite mcg laki??


ape hukum bercinte
sdangkan  kite still bersekolah,,,??




kesimpulan dari soalan diatas,,yg bole ak rungkaiakn ialah,,,,agak2 ape??bole ke??bkn berdua2an pon,,,sms pasal pelajarn je ponnn,,,alahhh,,,cinte maen2 je .bkn serius pon,,
ni lah alsan yg sering kite bgi,,,kalo nk jwab di akhirat nnti agak2 mcm ni ke jwapan nye??
huhu!gerun koottt..!

islam tu mudah dan sempurne,,stiap ape yg kite nk buat ,,akn buat ataupon tlah buat smue nye ade batas syariat yg tlh dtetapkan,,oleh demikian!cehh,,mcm nk bgi ceramah plokk kn,,xsalah kite nk berhubung dgn laki taupon pompuan DENGAN SYARAT!!ekot garis pnduan,,,,itu sajeerrr,hurmmm…ckp pnjg2 pon agak boring korg nk bace,,so..so…so soooo!ak pendekn,,,

nk wat studi grup antare laki pompuan??sile kn….tpi syarat nye,,jen..jen,,jeng!


first!JAGE PANDANGAN yeppp!
-xboleh tgok aurat…
-xboleh tgok dgn NAFSU SHAHWAT!errr..0-0
-jgn pndg tanpe keprluan…tunduk jelahhh..kn senang..hehe
firman ALLAH yg bermksud’’katakan lah kpade lelaki yg beriman,hendaklah mnundukn pndgan dan memlihara pndangannya,,sesungguhnye ALLAH mengetahuinye,,katakanlah kpde wanita beriman hendklah tundukn pndgan dn jage kemaluanye,,(surah al-nur)


Second!PAKAI PAKAIAN TUTOOOPPP AURAT!
-tutop aurat kecuali muke n pergrlgn tgn,,tao kn…
-jgn pkai baju mcm jale ikan…atau pon mcm balut nangke…(jarang n ketat)


And lastly!MEMATUHI ADAB2 MUSLIMaH!
-jgn berckp shgge mnaikn nafsu laki(lebey kurg mcm merayu2 smbil mengedik)hmm,,
-jln jgn lenggang lenggok..mcm nk peerage baju kebaye tuhhh!xbolehhhhh nnti nmpak………….mcm…phm2 aje lah
-nk bergaye jgn smpai bertabarujj ye…(kate nk wat stdi grup…bkn date!)
-jgn pkai mnyak wangi smpi abes satu botol…tengit bau nye!
-jgn bedue2..nnti ade yg ketige…(muleeee lahhhh kn!)


Oke!bole ke ekot syarat2 kt atas tuhh??cukop kuat kahh kite??mungkinnn susah or sukar ..kalo mcm tuhh wat jela studi grup dgn kaum sejenis…..xsalah pon..oke,,ni bru studi grup…

sms ??kalo ekot ak sms ni mksod nye…syaitan memang suke…haha.men2 je..
sms laki pasal plajaran,,bole ke??awat da xdak pompuan nk tnye da ke??haha..mcm yg ak ckp kn tdi bile berduan ade yg ketige kn??walopon sms kite ttap berdue kn…insyaALLAh syaitan n nafsu join skali,,,cube kite same2 pkiaq(pikir)sms ni punce sgle2 nye…betoi x..??mule2 sms pastu bergayut lame2 smpai beli tros kedai topap tuhhh..pastu jmpe pastu …… .oke!bkn ke zmn skang ni teknologi lebey maju??search kt internet jela ape2 yg x tao..kalo da tedesak sgt..mklomla kawan sejenis xnk tolong kate nye…(pape jelakn)
ak nk ingatkn…LAKI DAN POMPUAN NI IBARAT MINYAK PETROL(JENIS BERKUALITI) DAN API(API JENIS BIRU TUHHH)..YG BOLEH BAKAr DGN CEPAT DN MARAK..SOOOO BERRHATI2 LAH DIJALAN RAYE…hehe..0-0

HAH!!ni yg wat kawan2 ak yg still bercouple!da la couple,,!dating depan mate plak tuhhh!!hish2..dgar sini kawan2 ku,,,,ye..!cinte ni anugerah dari ALLAh..jgn kotorkn cinte yg ALLAh bgi ni dgn nafsu dn syahwat!kite ni bagai rak bercinte ape yg dpat??adekah kite cinte ni dpt meningkt cinte kite kt ALLAh??ke lebih melalaikan??mcm mnae palk dgn pelajaran kite??banyak persoalan dn tnggungjawab kite..tnguungjawab kite sbgai muslim..wajib menuntut ilmu..tnggung jawab kite kpade ibu bape?tnggungjawab kite kpade guru??tnggungjawab kite kpde ngre??lebih baek kite pk pasal mase depan kite yg bermule dgn ilmu didade..buang mase jerr korg berkapel ni….x kemane pon…pk ape kite nk jwab waktu peperiksaan pling besar yg akn kite hdapi nnti!bkn pmr!spm!stpm!nuunnnn!di akhirat sane!!

ak ni bkn nk bgi ceramah ke tazkirah ke hape ke kn….ak just nk egtkn je.nk egt kn diri ak n korg jugak .sbb ak tao korg sememang da tao pon tpi saje wat2 xtao…so egtkn jela yg mampu……..kn,oke lah sampi sini jela ak nk membebel…ak pnye jari da patah menaip 0-0.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...